אוגוסט 28, 2007

טיול לחמת גדר

אני יודע שלאחרונה אני קצת מזניח את הבלוג שלי. עבר כמעט חודש מאז הפוסט הקודם... אבל כל זה קורה רק בגלל שלאחרונה יש לי דווקא חיים פעילים במיוחד.

כשיצאתי לחופש מהעבודה שמתי לעצמי כמה מטרות חשובות כמו לבלות יותר עם עם חברים ומשפחה ולהספיק לעשות את הדברים שככה, פשוט לא היה זמן וכוח לעשות.

אז החודש האחרון היה עשיר באירועים מגיניבים ומעניינים, שאת חלקם אתם עומדים לראות בפוסטים הקרובים, ועל חלקם אתם מוזמנים לשמוע ממני בע"פ.

למשל, אודי השתחרר מהצבא סוף סוף (מזל טוב), ולכבוד השחרור, בין השאר, הוא עשה ניתוח לייזר להסרת משקפיים (בקרוב פוסט אורח של אודי בנושא).

אבל היום נספר ואפילו נראה לכם את הטיול שערכנו ביום ראשון, אודי ואני, לחמת גדר. אתר מעינות מרפא שיש בו עוד הרבה מה לראות.

אז מה הקשר בין הכלבנב ליענים, איך עושה תנין ולמה שווה לנסוע שלוש שעות מתל-אביב רק בשביל זה..?

קחו פופקורן ומשהו קר לשתות, וצפו בסרט הבא:

נ.ב. זהו הסרט הראשון שאני עורך, אז בעדינות איתי, טוב?


2 תגובות:

  1. היי! נתקלתי בבלוג שלך במקרה, וממש אהבתי את הנקודת מבט שלך על דברים. נזכרתי בפעם האחרונה שהייתי בחמת גדר - זה היה כשהייתי ילד. היום הייתי רוצה ללכת שוב עם הילדים, שיראו ילמדו ויהנו. אבל אני חושב שנשלב את זה גם עם לינה באיזור. בכל זאת, אנחנו גרים בדרום ולא היינו רוצים להעביר 8 שעת רק בנסיעות. בכל מקרה תודה, נהניתי לקרוא ולצפות.

    השבמחק
  2. הי
    תודה על התגובה, הפוסט הזה די ישן, אבל אני שמח שהוא עדיין אקטואלי.

    אגב, אותי לימדו שגם הדרך היא חלק מהכיף :) פחות להסתכל על 8 שעות נסיעה ויותר להסתכל על 8 שעות טיול.

    אשמח לראותך בבלוג שלי שוב

    שבוע טוב!

    מייקל

    השבמחק

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית