נובמבר 11, 2008

האופרה החדשה של פאריס (הילטון)

מאז "מופע האימים של רוקי" ו"טומי" היו ניסיונות רבים לייצר קאלט סביב אופרות רוק נוספות, מה שלא כל-כך הצליח...

קאלט הוא דבר שקורה באופן ספונטאני – כי הקהל רוצה להישאר בתוך האווירה הקסומה האחרת שמספקת החוויה הקולנועית (או התיאטרלית), או כי הקהל מאמין במסר המרכזי של הסיפור ואינו מוכן לוותר עליו. (למשל ברוקי זה: don't dream it – be it)

ובכל זאת, בימים שבהם הוליווד הפכה את ייצור הנוסחאות למדע משופשף ומהוקצע – כנראה שיש סיכוי שהם יצליחו לסנטז לנו גם קאלט.

הנה הניסיון האחרון, הפעם מבית היוצר של דארן לין בושמן: ריפו – האופרה הגנטית.

מסרים על הסכין

"ריפו" היא ביקורת נוקבת על ההתמכרות האישית והחברתית לניתוחים פלסטיים. היא מנסה להציג לנו איך הפכנו לחברה שעוסקת בשלמות החיצונית, בזמן שאנו נרקבים ומתנוונים מבפנים.

כדי להציג לנו את המצב כפי שהוא היום, היוצרים לקחו את הסיפור לאקסטרים.

כל הסיפור על רגל אחת (לא, באמת... רגל אחת).

בעתיד הלא מאוד רחוק (2056) שוטפת את העולם מגיפה קשה של ניבון אברים. הפתרון מגיע בדמות GeneCo – חברה ביו טכנולוגית המספקת איברים סינטטיים לאלה שיכולים להרשות לעצמם את המחיר. אלה שלא עומדים בתשלומים שלהם נרדפים על ידי ציידי הון הנקראים "ריפו" – כדי לקחת מהם את האיברים המושתלים בחזרה ולמוכרם מחדש.

בתוך המסגרת הזאת, נערה מפונקת מחפשת תרופה למחלה אחרת ופרטית משלה ונסחפת לתוך העולם המטורף שסביבה. בזמן הזה היא גם מגלה סודות על עברה המשפחתי.

We'll always have Paris

אז כן, לצד הרבה שחקנים לא מוכרים, או - סמי מוכרים, מישהו היה צריך להבטיח שצופים בכל זאת יגיעו לדבר הזה וליהק את פאריס הילטון לתפקיד "אמבר סוויט".

אמבר היא בת טובים המכורה לסכין המנתחים ויופי חיצוני. היא נערת הפוסטר של סם חדש (המופק מגופות אנושיות) – זייטרט, העוזר נגד כאבי הניתוחים. בזמן שמול המצלמות היא טוענת ששימוש אחראי בסם הינו בטוח ובריא, מאחורי הקלעים היא מכורה קשה כמו כולם.

לשם שינוי, העובדות שפאריס היא לא באמת שחקנית וגם לא באמת זמרת כנראה לא יפריעו להפקה להצליח.

אחרי הכל, טראש זה טראש.

אגב, גם שרה ברייטמן משתתפת בהפקה הזאת. מעניין מה אנדרו חושב על זה...

עולם חדש ואמיץ

בזמן שמופע האימים של רוקי לא התאמץ להפיץ את עצמו בעולם (זה פשוט קרה), המכונה התעשייתית מאחורי "ריפו" כבר עובדת קשה, ואת הדוגמא לכך אתם יכולים לראות באתר האינטרנט המושקע שהעלו, ובמספר סרטוני וידאו שהופצו ביוטיוב, ביאהו ובעוד כמה מקומות ברשת כדי לייצר באזז.

האם זה יצליח להם...? עדיין מוקדם להגיד, אבל אני מודה שאני סקרן.

הסרט מוקרן בתיאטראות נבחרים החל מה-7 בנובמבר.

הנה הקישור לרשימת סרטונים מתוך הסרט, וכמובן – קבלו את הטריילר:



Blogged with the Flock Browser

תגובה 1:

  1. בניגוד לאופרת רוק קלטיות אחרות - אני מאמין שהפעם יהיה מינון שירים אחר לחלוטין. פעם לא הורידו כמעט את הידיים מהפסנתר והגיטרה. ובימיינו, זה די מייגע.

    השבמחק

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית