נובמבר 01, 2006

פולני שמתלונן כבר בפוסט הראשון

"לאן נוליך את החרפה"
נתן אלתרמן.

20 דקות. זה הזמן שלקח לי להזכר למה אני מוריד סדרות ורואה את כל ה"טלוויזיה" שלי באינטרנט.
20 דקות של זבל רצוף שהתחלק ל-7 דקות מהתוכנית של דודו טופז "הכל עשר", 5 דקות פרסומות (רק 5 כי עברתי באמצע כשנשבר לי מטופז) ועוד 7 דקות ששרדתי בתוכנית אימא מחליפה.

אני מודה, חיכית לעדי אשכנזי, אבל לפי הפרומו, גם התוכנית שלה היתה על סקס ודמותה במחוך אדום ואיפור כבד נצרבה כנגד רצוני בראשי. מאוחר מידי. כנראה שהלילה אני שוב לא אשן מהסיוטים.

דודו מספר לכלומלו

בשבע הדקות של טופז, נזכרתי למה מי שהיה פעם מלך הרייטינג, מקבל משבצת שידורים עלובה באמצע השבוע. דודו נשאר דודו, וכנראה שיש סביבו מספיק לקקנים שעוזרים לו להאמין שהוא היום בדיוק מה שהוא היה אז. אז זהו שלא.
ההפקה של טופז היא כל-כך רדודה, ומצוקתה כל-כך גדולה שליבי נחמץ והתחשק לי להביא אותו לטוק-שואו משלי, להעלות אותו על הבמה ולהביא תורם נדיב ומסתורי שיממן לו גמילה מהאגו.
לצערי אין לי טוק שואו, רק בלוג – וגם זה משהו חדש.

סיפור המצוקה שהביאו אצל טופז השבוע היה סיפורם של רומיאו (עלק בארד פיט הישראלי) ואנג'ל (אם זאת מלאך אני צנצנת) שהטרגדיה הגדולה של חייהם היא שהם רוצים להתחתן, אבל להורי החתן אין את הכסף כדי לעזור להם. אם כאן היה נגמר הסיפור הייתי אומר – מילא, אבל המצוקה היא שהורי הכלה מוכנים לתת 100,000 ₪ והם מצפים מהורי החתן להשוות את הסכום.

מה עשה החתן? ברח מהבית. באמת איך יכול להיות שלאבא ואימא אין מאה אלף שקל לתת לו בשביל להתחתן. מסכן. חתונה בפחות מ-200,000 ₪ זאת פשוט בושה! ואיך זה יכול להיות שההורים לא נותנים לו את זה? אז מה אם אבא שלו שקוע בחובות עד צוואר. אז מה אם הוא צעיר וכוחו במותניו. אם הוא לא מקבל את הכסף – הוא בורח. אנג'ל היא החיים שלו. בחורה שהוא מכיר אלוהים יודע כמה זמן, יותר חשובה ממצוקות המשפחה.

ומה עשה דודו? דודו הפגיש בין ההורים לילד (לא לפני שהוא השפיל והביך אותם עד העצם)ואז טופז טוב הלב הביא בעלי אולם שמחות (שלא אעשה להם כאן פרסומת), ותמורת איזכור בתוכנית (שכלל גם וידאו של אולם השמחות) הם נתנו לזוג החמוד שלנו במתנה חתונה של 250 אורחים על חשבונם.

אתם רואים ילדים, שווה לזרוק הכל ולברוח מהבית. משתלם לא לדחות סיפוקים. אין צורך להרתם ולעזור להורים לשלם את החובות שנקלעו אליהם (בעיקר כי כל החיים ניסו לפרנס אתכם ולכסות על הוצאותיכם) כל מה שצריך זה לפנות לדודו. דודו יסדר לכם חתונה, ואפילו ספוט בטלוויזיה. המחיר: השפלה קטנה בפני צופי הרפש של ערוץ 10 ופרסומת לאולם שמחות שאף אחד לא היה שומע עליו אם לא היה תורם.

מסחטת הדמעות שלך החלידה דודו. היא לא רק לא עובדת, היא גם משאירה טעם רע. אני יודע בדיוק למה הבאת את הסיפור הזה לטלוויזיה. הבחור (החתן המיועד), הוא מצטלם מאוד יפה. הוא עובר מסך משו משו. גם ידעת שהוא יבכה – כי הוא בטח בכה אצלך במשרד. הקהל לא יעמוד בבחור יפה בוכה, נכון דודו? זה הרי מספיק. ערכים זה לא משהו שמטריד את טופז. העיקר שהוא יצא גדול וחיבר את המשפחה המטומטמת הזאת עם הבן המטומטם שלה ועם אנשי אולם השמחות.

אימא מחליפה – ערוץ!

את הפורמט של אימא מחליפה אני מכיר עוד לפני שהוא גויר. תמיד תהיתי מי המפגרים שמוכנים להפוך את החיים שלהם לקרקס מול המצלמה, אבל עוד יותר זעזע אותי אלא שמסכימים לעשות את זה תוך כדי עינוי הילדים שלהם...

איזה סוג של הורה אתה יכול להיות בשביל ללכת לתוכנית כזאת? מהו עולם הערכים שאתה רוצה שהילדים שלך יפנימו מהתנהגות שכזאת...?די פשוט להבין למען האמת... רודף תהילה שמוכן למכור לשם כך את משפחתו.

ישבתי ובהיתי מחולחל בדו-שיח שהתקיים בין שתי משפחות. מושג יפה "דו-שיח"... חבל שלא היה לו שום קשר למה שהלך שם בשולחן: צעקות, ניפנופי ידיים, עלבונות, עזיבה דרמתית... ג'רי ספרינגר היה גאה. הוא אולי היה מצטער שלא עפו שם איזו כפה או שתיים, אבל לכו תדעו מה ירד בעריכה.

בקצרה: אימא אחת נשברה ועזבה את התוכנית באמצע, כי הילד של האמא השניה התנהג אליה באלימות. ילד בן 5. 5 שנים. כן כן. אתם קוראים נכון.

אף אחד לעולם לא יוכל לבוא בטענות לילד הזה על ההתנהגות הזאת. ההפקה דאגה להראות לנו היטב (בעריכה מאוד מגמתית) שהשד הוא נרכש ולא מולד. ההורים של הילד השתוללו מול המצלמה. רגשות הנחיתות חגגו, וכנראה שגם המפיקים של התוכנית שהבינו שיש להם זהב ביד.

טבלת הרייטינג תנסוק הלילה. הטוקבקים מחר יחגגו.

מה זה השטויות האלה...?!

את עדי אשכנזי אני דווקא אוהב, אבל היום ויתרתי על התוכנית שלה. ויתרתי כי המראה שלה מלקה בשוט מישהו עירום קשור, (וזה היה רק בפרומו), היה כל מה שהייתי מוכן לספןג אחרי הזעזועים שעברתי. לא עוד הרדידות הזאת לערב אחד.

אז מה נשאר אחרי שכיסיתי את הפריים טיים בשני הערוצים המסחריים הגדולים במדינה: ערוצי הסרטים של YES שפעם אחרונה שהם ראו סרט חדש דויד בן גוריון הכריז על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל. ערוצי הסדרות, שמעולים בטובם לפצות אותי על זה שאין לי VOD בשידור מחזורי של סדרות בריטיות מהמאה ה-2 לספירה ושל סדרות אמריקאיות שהמפיצים נותנים בחינם כשמישהו קונה מהם עדיין את הסרטים האיומים שיס מעיזים לשדר. על המחיר שהם גובים מהצרכן אני לא אתחיל אפילו לדבר.

נהדר.

יבואו כל הצדקנים ויגידו שלהוריד סדרות מהרשת זו גנבה. אני יודע. אבל כוס עמק, אני אפסיק עם זה כשאני אפתח את הטלוויזיה ויהיה לי מה לראות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית