ינואר 28, 2007

שלושה סרטונים שעדיף לא לפספס

1. הקיווי.
תשמעו... קשה לרגש אותי עם סרטונים ברשת, אבל הסרטון הזה פשוט הזיז אצלי משהו. אולי כי אף פעם לא באמת רציתי משהו כמו הקיווי הזה שהייתי מוכן לעשות הכל כדי להרגיש אותו...תראו בעצמכם.


2. שולחן עבודה וירטואלי.
מציאות מדומה... תקראו לזה אירוניה, אבל לדעתי כשהמחשב מנסה לחכות את המציאות – כנראה שאנחנו לא באמת זקוקים לו. אז נכון, זה מאוד מרשים גראפית (מה שקורה בוידאו הזה), אבל במבחן המציאות, נראה לי שאני מעדיף את הממשק הנוכחי על שולחן העבודה שלי... מה גם שבאופן מאוד לא מקרי המצגת בחרה להתעלם מכל הקישורים המסובכים כמו "המחשב שלי", "חיבורי רשת" ואפילו "סל האשפה". מה שרואים פה הוא פרזנטציה מרשימה, עם הרבה פתרונות חסרים. בכל זאת, נחמד לראות.


3. גוגל ממשיכה לשגע את העולם.
הסרטון הבא הוא פשוט גאונות לשמה. הסרטון מספר על קוד סודי של מתכנתי GMAIL אשר החביאו (כביכול) קישור ניסתר בלוגו תיבת הדואר אם מבצעים פעולה מסוימת. עד היום, כל האתרים שבדקו את הנושא לא הצליחו להוכיח שתוכן הסרטון אמיתי ורוב התאוריות גורסות כי מי שהפיץ את הסרטון הזה מלכתחילה, הוא מישהו ששונא את גוגל ורוצה לגרום למערכת הדואר שלהם לקרוס. אז למה אני מביא לכם את הסרטון הזה? מפני שכך או כך לדעתי הוא גאונות צרופה. מישהו עלה על תובנת בסיס בנוגע לקהל המעריצים של גוגל, והיא שהם לא רק יאמינו שגוגל אכן מסוגלת לעשות דבר כזה – אלא הם באמת ינסו את זה (שוב ושוב ושוב – כן גם אני ניסיתי – לא – לא הצלחתי בדיוק כמו כל האחרים...). אז תראו, לזה אני קורא ויראלי מוצלח במיוחד.

.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית