ינואר 12, 2007

הוריקן לוסי


מבחינת הציבור הישראלי, הקריירה של לוסי לולס (מי?) הסתיימה ב-2001, עם הפרק האחרון בעונה השישית (!) של "זינה הנסיכה הלוחמת".


זינה, נו - זאת שהסתובבה ברחבי המיתולוגיה ורצחה כל אפוס אפשרי בהינף צ'קרם חטוף, מתה וקמה לדחיה, הולבשה והופשטה בכל בגד תקופתי אפשרי, שכשכה בג'קוזים היסטוריים מרומא ועד כוש, הפכה לאיקון לסבי, ילדה שני ילדים על הסט (ואחד במציאות), וגם הניפה חרב פה ושם כדי להציל כפר אניצי קש כזה או אחר באצילות נפש. זאת.

אגב, הצילומים לזינה התחילו ב-1995.

אז תשאלו מה קרה בין 2001 ל-2006...? אף תוכנית מהפך לא תוכל להסביר... אין לדעת דרך איזו מכונה עברה הכוכבת הניו-זילנדית בת ה-39 על כל 180 הסנטימטרים שלה ויצאה מהצד השני בלונדית הורסת שגם יודעת לשיר ואפילו קצת לרקוד.

בסוד אני אגלה לכם, שלוסי האמינה שהיא יודעת לשיר וניסתה את מזלה, לא פחות ולא יותר, על בימות ברודווי, שם גילמה את דמותה של ריזו בגרסה המחודשת למחזמר "גריז".הסלוגן שליווה את ההפקה היה "כי את לא יכולה להיות נסיכה לוחמת כל חייך"... הבעיה היתה שהקהל בברודווי חשב שאת גם לא יכולה להיות ריזו ליותר משבועיים וההצגה ירדה.



חוץ מזה היא התארחה בפרק של משפחת סימפסון בתור עצמה, שיחקה בלשית קשוחה באחד הפרקים של "ורוניקה מארס" ו... די זהו בערך.



את תחיית הקריירה שלה (ולידתה מחדש) חייבת לולס לתוכנית celebrity duets שנתנה לה את הזדמנות חייה. עוד תוכנית ריאליטי מבריקה מבית היוצר של סימון קאוול (אמריקן איידול), בה סלברטאים שלא באים מתחום השירה מצוותים לשיר בדואט עם זמרים גדולים אמיתיים. הדואטים מתחרים ביניהם ובפורמט הידוע והמוכר ושלושה שופטים מזיינים את השכל בעוד הקהל בבית בונה לספונסרים עוד בית קיץ בעזרת שליחת SMSים רבים ככל האפשר.

חזרה ללוסי - הגלגול החדש כלל את הגירסה הנשית, הסקסית, המרוככת ועתירת התוספות בשיער. מעט מגושמת, קצת מתחנפת, אופטימית וזורחת כאילו היא נולדה אי שם בלב טקסס, כבשה לוסי לולס את המסך ואת לב הקהל האמריקאי והגיע עד לגמר הגדול. היא לא זכתה בפרס, אבל היא ללא ספק זכתה בקריירה שלה מחדש.

אספתי עבורכם קטעים נבחרים (ותודה ל-youtube), אתם מוזמנים לצפות ולהידהם, כי הגברת בהחלט נותנת לברודווי ללעוס את כובעה המקומט.









אבל לולס לא הסתפקה באורות זרקורי הריאליטי וכמו נסיכה לוחמת אמיתית, היא רכבה על הגל המחומצן הישר לתוך קאסט העונה השניה של "בטלסטאר גלקטיקה" – תוכנית מד"ב פופולארית הנמצאת כרגע בעיצומה של עונה 3.זינה, סליחה – לוסי, משחקת שם את D'anna Biers, אנדרואידית המתחזה לכתבת אנושית.


מנפלאות התלתלים, אל נפלאות הפאן החלק והמושלם... גם כאן אמריקה התאהבה ובינתיים האנדרואידית היפיפה התארחה כבר ב-12 פרקים...

טוב, זהו – רק רציתי לחלוק איתכם את נפלאות המטמורפוזה... תגידו מה שתגידו, לא אכפת לי. אני מודה בפה מלא:

I love Lucy

אתר המעריצים הרשמי שלה כאן >>
כאן אתם יכולים לצפות בפרק בו היא מתארחת במשפחת סימפסון >>

ואם אתם באמת לא מרגישים שאתם יודעים עליה מספיק - תשאלו את ויקי >>





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית