דצמבר 15, 2010

כריסמס ספיישל טו גו

איטס דה סיזן טו בי ג'ולי,

בזמן הזה של השנה קורים בטלוויזיה האמריקאית שני דברים במקביל:
1. כל התוכניות הטובות שהתחילו נכנסות לשנת חורף
2. מוציאים מהבויידם את כל קלישאות הכריסמס הדביקות מהקיא של שנה 
    שעברה ופורשים אותן בפיירמטיים.

אז השנה, מתסכול על זה שהסדרות הטובות באמת הפסיקו כי הן כנראה מבינות שעדיף ללכת לישון מלעשות פרק כריסמס בזוי, חלטתי לשתף אתכם ברגשותי בנושא.

עד עכשיו ראיתי שלושה ספיישלים של כריסמס
ואני חייב לציין שלמרות הנימה הצינית בפתיחה לפוסט הזה - שניים מתוך שלושה מהם, דווקא שווים צפיה לדעתי, וזאת גם אחת הסיבות לפוסט.

 

Glee-A-Very-Glee-Christmas

אם אתם לא מעריצים של Glee, אתם לא רוצים להתחיל בפרק הקריס-מסס של העונה השניה.
איטס אה מסס אינדיד. התסריט המאולשמלץ תפור ביד עצלה המטפטפת סכרין סינטטי. או בעברית: בלעעע. 40 הדקות האלה יעלו לכם בכל השיניים שלכם.

ורק גילוי נאות חשוב: לרוב אני די אוהב את Glee .אבל רק בפרקים שהדמויות מזהות את עצמן בהם.

אם אתם מוכרחים:
http://www.megavideo.com/?v=NILSM3Y7

 

a-family-guy-christmas_556x313

פרק הכריסמס של איש משפחה היה דווקא חביב ביותר. אולי בגלל שהפרק הזה בחר להעביר מסר חדש ולא צפוי לקהל האמריקאי החמדן. איש משפחה דוחקת בגבולות הסובלנות של הצופים שלה וקופצת לא אחת באנג'י מאמירות סרקסטיות גבוהות גבה אל בדיחות נודים וגרעפסים עסיסיות. pan intended.
הפרק הוא ספיישל 40 דקות, והוא משלב קטעים מצולמים לצד המצוייר, בהם מתארח סט' מקפרלנד, יוצר הסידרה.

אפשר לראות גם אם לא ממש עקבתם:
http://www.megavideo.com/?v=7436LO6S

 

NUP_142681_0001

ואחרונה, ובהחלט בהחלט חביבה עלי מכולן – community.
הסידרה שהיא בעיניי בין הטובות ביותר בטלוויזיה היום, כתובה מבריק, משוחקת, מבויימת וערוכה לעילה - הוציאה את פרק הכריסמס המקורי שלה והפכה את הדמויות הראשיות לבובות באנימציה בו אנחנו מגלים את משמעותו האמיתית של חג המולד. (לא מה שאתם חושבים).

הבעיה עם קומיוניטי, היא שבלי להכיר את הדמויות מבעוד מועד,הרבה מהשנינות והעומק של הפרק הזה הולכים לאיבוד.

החדשות הטובות הן שאם אתם לא מכירים את הסדרה הזאת, עדיין אתם הולכים להתמכר.

תזכרו מה אני אומר, תנו לה צ'אנס לגדול עליכם כי תוך שני פרקים, אי אפשר להפסיק, וכל פרק הוא רק 20 דקות של גאונות.

הנה קישור לכל הפרקים בסדרה והראשון שמופיע למעלה, הוא פרק הכריסמס ששודר אחרון.

http://www.sidereel.com/Community

אז בינתיים שיהיה לכם ג'ולי עם או בלי קשר לכריסמס

ואם אתם רוצים להמליץ על פרקי ספיישל כריסמס מיוחדים ולתת אולי קישור

- זה המקום

2 תגובות:

  1. מייקל מאוד נהנתי מהביקורת שלך ואני מסכים איתך בהחלט
    סידרה נוספת שאני חושב שאתה צריך לראות זה אבא אמריקאי והוא גם מהיוצרים של איש משפחה אין שם אמירה אחת ברורה וחזקה אבל יש שם הרבה אמירות קטנות על חג הקריסמס ובכללי על אמריקה

    חיפשתי צפייה ישירה ולהפתעתי יותר פשוט להוריד את הפרק מאשר למצו צפייה ישרה
    קישור להורדה
    http://www.idown.me/download_41965_%D7%90%D7%91%D7%90_%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99!_%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%94_6_%D7%A4%D7%A8%D7%A7_8__American_Dad!_S06E08.html#showme

    אמיר גורביץ

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית