אפריל 05, 2010

לחלום את החיים

Art by di.SUN.ity's (flickr). Ilusration by myx

תגידו, מתי ישנתם טוב בפעם האחרונה...?

שלום, אני דוקטור אוניירוס, מ-Dream your life ויש לי כמה שאלות בשבילכם:

איבדתם לאחרונה אהוב? קרה אסון במשפחה...? או אולי החיים פשוט מאבדים מהצבע שלהם, כל יום, קצת. ל-Dream your life, המומחים להתמודדות עם תהפוכות הנפש, יש את הפיתרון המושלם בשבילכם!

למה לסבול את הדכאונות, ואת הקושי? למה לחפש את המשמעות בעולם שאינכם יכולים לאחוז בו?
למה למשוך יום אחרי יום בניסיון ליצר שיגרה שכבר לא קיימת, להתמודד עם הצער והרחמים שלך ושל אחרים... למה לעשות את כל זה כשאפשר פשוט... ללכת לישון, ולתת לסערה לחלוף?

מה יותר טוב מלקום לעולם חדש, שבו כל האפשרויות פתוחות בפניכם, מחדש! הכל שונה, הכל דורש שיגלו אותו. מה יותר טוב מלקום אל דף חלק ונקי, אחרי שכולם כבר שכחו את מה שבגללו בכלל הלכתם לישון...?

אבל, אנחנו יודעים מה עובר לכם בראש; אי אפשר סתם ללכת לישון ולהתעורר אחרי שנה, או שנתיים – או חמש... אדם בריא מסוגל להירדם, אחרי מאמץ, מקסימום ל-12 שעות, אולי קצת יותר.

ביננו, זה לא ממש מספיק, נכון?

בדיוק בשביל זה אספנו אלינו את כל המומחים המובילים והמתקדמים בתחום הרפואה וההנדסה. טובי המדענים צריפו את ראשיהם כדי ליצור את מה שאתם עומדים לראות עכשיו -

הרשו לנו להציג את ה"אסקייפוד". האסקייפוד הוא בעצם מיטת דלקוס הניתנת לתכנות ולהתאמה אישית. הנוחות באסקייפוד מובטחת – לא משנה כמה זמן תרצו לישון. תמיכה מושלמת לגב, לאגן ולצוואר, וטכנולוגיית ה-Dream Master, תבטיח שתתעוררו כמו חדשים, אפילו בלי הצורך להתמתח.

אבל זה לא הכל! ה"אסקייפוד" מאובזר במיכשור רפואי שכמעט מקדים את זמנו – הכל כדי לוודא שעורבת לכם שנתכם, ושבריאותכם תקינה. צוות אנושי קשוב ומקצועי עוקב אחרי קריאות המכשירים ומבצע בדיקות תקינות שותפות, כך שאתם – יכולים לישון בשקט.

אם מה שראיתם עד עכשיו מדבר אליכם, חכו שתשמעו מה תקבלו בנוסף אם תתקשרו עכשיו:

במבצע מיוחד לתקופת זמן מוגבלת, Dream your life מציעה לכם את עסקת הפרימיום שלנו במחיר החבילת הבסיס בלבד!  כן כן, שמעתם נכון!

ומה כוללת חבילת הפרימיום שלנו אתם בוודאי שואלים? ובכן, נספר לכם:

שתי כריות פינוק - סנאגלר, המיוצרות בטכנולוגיית WTF בלעדית עבור dream for life.

ו... סמיכת סנאגלר WTF תואמת, המשלימה את חוויית הסנאגלינג האופטימלית.

אבל אם זה מרגש אתכם, חכו שתשמעו על דובדבן האמיתי:

התקשרו עוד עכשיו ותקבלו ביחד עם כל זה גם את חבילת "easy dreams". חבילת "easy dreams" כוללת ליווי צמוד ואישי של צוות פיקוח השינה הרפואי, שיקפיד לנתר את גלי המוח שלכם, ולשמור בעזרת מינון תרופתי בטוח כי לא תרשמנה חריגות יוצאות דופן.

חבילת easy dreams היא בעצם ביטוח נגד חלומות רעים והתרגשות יתר בעקבותיהם, אז אם גם אתם רגילים להתעורר מסיוטים, להתהפך ולהסתובב – או אולי אפילו להילחם מתוך שינה – חבילת easy dreams היא בדיוק מה שאתם צריכים.

נציגנו כבר מוכנים כעת לקבל את פניותכם. חייגו עכשיו כוכבית DREAM מכל טלפון, ונשמח לעמוד לשירותכם. מהרו וחייגו כי המבצע הוא לזמן מוגבל, ועוד תצטערו שלא הספקתם לקבל את חוויית הסנאגלינג האופטימאלית ואת ביטוח החלומות easy dreams.

Dream your life. להתעורר לחיים חדשים.

המוצר מוגבל מגיל 18 ומעלה. המוצר מחייב ביטוח חיים בתוקף. מבצע *חלומות פרימיום הינו בתוקף עד 31.04.10 והחברה רשאית להפסיקו ולהמשיכו, לבחירתה, ללא הודעה מוקדמת. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי המבצע בהתאם לצרכים בכל עת. Dream for life אינה אחראית במקרים של תקלות, חבלה או מידע כוזב ו/או חסר שנתן הלקוח ומוות.ט.ל.ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית