אוגוסט 19, 2008

אקטיביזם בלוגרי - השנה, למיגור העוני


זו השנה השנייה ברציפות שהבלוגרים מתארגנים ומאחדים את כוחם כדי להביא לשינוי אמיתי בעולם.
המטרה שנבחרה השנה היא "מלחמה בעוני" והתאריך לפרסום הפוסטים הוא 15 באוקטובר. (ככה שיש קצת זמן לחשוב על זה לעומק).

גם הבלוג שלי נרתם למען המטרה החשובה הזאת, ואני מפרסם מכאן קריאה לכל מי שיש לו מה להגיד בנושא (אבל אין לו בלוג משל עצמו) לכתוב פוסט אורח ולשלוח אותו אלי כדי שאפרסם אותו פה במסגרת הפרוייקט.

לפרטים נוספים אתם יכולים לצפות בסרטון וכמובן להירשם לעדכונים באתר:
http://blogactionday.org/

תודה לדאנו על הקישור.



Blog Action Day 2008 Poverty from Blog Action Day on Vimeo.

תגובה 1:

  1. איך נלחמים בתופעה?


    אני יכול לאמר מהיום עד מחר "נטל מס גבוה יור לעשירים" - השאלה מי יעביר את זה הלאה לשכבות החלשות? (הון ושלטון ANYONE?)

    על כן חינוך והסברה. קווצ'ינג קהילתי?!... קוצ'ינג סוציאלי?!... קווצ'ר אחד יותר על עובדת סוציאלית אחת פחות.

    אני בכלל חושב כשם שהמגזר החרדי (המראה סימנים של עוני כלפי חוץ)נמצא בשוק סגור משל עצמו, ויתכן מאד שבעוד כמה שנים יגרום למהפכה כלכלית בארץ - יש ללמד את השכבות החלשות לדאוג לעצמן. יצירה עצמית ומכירתה בדוכנים, קניות מרוכזות של מזון, (גם כל עניין הזה של פעילות בEBAY בכלל נראה לי קוסם...)

    השבמחק

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית