ינואר 23, 2007

מבזקים

עבר קצת יותר מידי זמן מאז שעדכנתי את הבלוג שלי לאחרונה, אז החלטתי לתת לכם הפעם כמה מבזקים קצרים. אם אתם מרגישים שיש כותרת שלא מעניינת אתכם, פשוט דלגו הלאה.


אנשים טובים
פעם לימדו אותי תמיד להתחיל מהדברים הטובים, אז הנה: אם עדיין לא קיבלתם מייל שהכותרת שלו "נמצאה מצלמה" אז כנראה שאתם לא in (אבל בגלל שאתם חברים שלי ואני שלחתי לכם, אז אתם כן...).בקיצור, זה הסיפור על המצלמה הכי מפורסמת ברשת, על אדם טוב שמצא מצלמה מלאה בתמונות מחופשה, ועל אנשים טובים שהוכיחו שעדיין קיים משהו בביטוי "המוצא הישר". המצלמה הגיעה חזרה לבעליה בזכות יוזמה של אדם פרטי, והמון המון אנשים טובים שעזרו.טוב לדעת, אחרי כל הזמן הזה של התעסקות בישראלי המכוער, שיש גם ישראלי יפה שאכפת לו. ואלה בדיוק המקרים שעליהם נאמר "רק בישראל". הנה הסיפור המלא, ב-YNET >>


מלחמת השחרור
ומהישראלי היפה, ישירות לישראלי המכוער, ובמקרה הספציפי הזה, חברת הטלוויזיה הרב ערוצית yes.
לפני שבועים קצה נפשי בתוכן הנוראי שמספקת לי החברה ה"רב ערוצית" ועוד יותר קצה נפשי בעובדה שאני משלם להם 230 ₪ על כך. יקפצו לי שוב כל הצדקנים, אבל אודה ולא אבוש שאני מוריד את רוב הטלוויזיה שלי במחשב. תטבעו אותי... נמאס לי לצפות בשידור המחזורי של "הצילו את המציל" בערוץ הקולנוע הישראלי, אני כבר מזמן לא במתח מה יקרה בין מוניקה לרוס, ומה לעשות – גם העונות הראשונות של חוק וסדר בערוץ הולמרק מפסיקות להיות מעניינות אחרי שאתה יודע כבר מלפני 3 שנים מי הרוצח. כל זה עוד היה נסלח, עד שהשבוע, ב-15 לינואר, החליטה yes להפסיק לשדר את הערוץ היחיד שעדיין מביא סדרות טובות וחדשות למסכיה: star world.
כאן מבחינתי כלו כל הקיצים.אז התקשרתי לאנשים הטובים שעובדים בשירות הלקוחות, ואחרי המתנה סבירה של 25 דקות על הקו, שיחה עם שלושה נציגים שניסו לשמר אותי למרות שביקשתי לעבור ישירות למחלקת "קשרי לקוחות", ואחרי שהסברתי שנמאס לי מהתכנים הממוחזרים, ושלא אכפת לי כמה ערוצי רפש הם פותחים, העבירו אותי לקשרי הלקוחות, שם הבטיחו לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות.חיכיתי. עברו 24 שעות וכמו שעון התקשרתי אני אליהם. (ממש הם עומדים לחזור אלי בשביל שאני אתנתק...). שוב דיברתי עם מחלקת קשרי הלקוחות. הפעם הובטח לי שיחזור אלי תוך 72 שעות מפקח אזורי (המסדר יעבור לדום לקבלת המפקח), כדי לקבוע לי תאריך ניתוק. עברו 72 שעות. עברו גם 96 והמפקח בושש להתקשר. אז שוב התקשרתי לקשרי הלקוחות, הפעם דרשתי לדבר עם מנהל מחלקת השימור והצהרתי קבל עם ושיחות מוקלטות שאני לא מתכוון לרדת מהקו עד שזה יקרה.
מנהלת שירות הלקוחות היתה שירותית ואדיבה וניסתה גם היא להבין מדוע אני רוצה להתנתק. אחרי שהסברתי גם לה (כי לא הספיק לה לקרוא את המזכרים של השיחות עם ששת הנציגים הקודמים שדיברתי איתם), היא הציעה לי את כלי השימור הטוב ביותר שעמד לרשותה. שימו לב רבוי, היא הציעה לי הנחה חודשית של 15 ₪. לא לא – תעצרו הכל. עכשיו אני יכול להישאר. בדיוק 15 השקלים האלה בחודש חסרו לי בשביל לנסוע באוטובוס יום אחד הלוך וחזור לעבודה. ביקשתי מהמנהלת החביבה שלא תמעיט באינטיליגנציה של שנינו, הסברתי לה שזה לא אישי ואני לא מבקש ממנה לשאת באחריות לתוכן המחורבן של החברה בה היא עובדת, ודרשתי באסרטיביות שתקבע לי תאריך ניתוק – וכך אכן היה. ב-24 לחודש הם באים לקחת לי את הממיר וברוך שפתרנו.
לא. לא התקשרתי להתחבר ל-HOT. אין בלבי שום אשליה שהמצב יותר טוב בצד השני של הצלחת. הרחבתי את הפס באינטרנט ובזה סיימתי את הנושא. רק אנקדוטה לסיום. שבוע לאחר כל הסיפור הזה, התקשר אלי אחמד, המפקח האזורי של yes כדי לקבוע איתי תאריך ניתוק. הוא התנצל על האיחור ובכלל לא שם לב שכבר נקבע לי תאריך איסוף. שבוע אחרי... ואני אומר – במה הם היו כל-כך עסוקים שם בפיקוח האזורי? כל-כך הרבה אנשים מתנתקים? אז אולי למישהו תדלק כבר נורה אדומה בממיר החלוד הזה שהם קוראים לו ראש...?


אורי גלר החליט לעזור לנו לעזור לשחר פאר
אני יודע, כבר כתבתי עליו, וכבר אמרתם לי שהוא לא שווה את ההתייחסות, אבל בחיית רבק, מה יהיה עם זונת התשקורת הבלה ובריטית הזאת? עכשיו הוא מצא דרך להתעלק על שחר פאר. שימו לב, בכתבה הבאה הוא מדריך את גולשי אתר ONE איך לעזור לה לנצח בטורניר הבא שלה. כן כן, גלר יעזור לנו לכופף גם את ה"גרנד סלאם".
אורי – מה עם לעזור לנו להחזיר א החטופים? מה עם שלום בסוריה? שלום עולמי לא עלינו? שחר פאר? אין לך איזה גמר גדול להתכונן אליו...?הנה הכתבה (בוידאו) רק למקרה שאתם לא מאמינים לי >>


זה לא מטריד אותי... (אבל זה בהחלט מצחיק אותי!)
קטרין טייט-לורן היא ללא ספק שם חם באנגליה, וגם ב-YOUTUBE. היא קומיקאית אדירה ושחקנית ענקית, והיא קורעת מצחוק ברמות שקשה לתאר. אני נותן לכם כאן כמה הצצות, אבל ממליץ לכם בחום לחקור יותר לעומק. אסופת הסרטונים הבאה מוקדשת לנילי:




רובי ויליאמס – הוידאו קליפ החדש
רובי הוציא קליפ חדש לשיר She's Madonna (בו אגב הוא מארח את הפט שופ בוייז) וכמובן שמייד הוא הופץ בכל אתרי הוידאו ברשת. אבל כמו שהוא הופיע, כך פתאום הוא נעלם... (בעיית זכויות ככל הנראה). רציתי שתראו אותו דווקא, כי הוא נועז ומעניין, אבל אנחנו נאלצים להסתפק בתמונה... ומי שממש מתעקש, שיבקש מהפרד. אני בטוח שהוא ימצא בקלות..




פינוק של פרסומת
לרוב דעתי דווקא לא תואמת את רוב האחרים, אבל אני חייב לציין שאהבתי את הפרסומת החדשה של פינוק עם הבחור היפני. יש משהו מאוד יפה בעיניי בחיבור לערך הישראלי. כל מה שקרמה (סנו) מנסים לברוח ממנו כשהם מוכרים לנו את אירופה בבקבוק. אמנם הייתי מלהק יפני אחר וקצת פחות מעצבן, אבל סה"כ אהבתי. למרות שחוץ מהריח הישראלי, נודף מהפרסומת הזאת גם ניחוח חזק של שנות ה-80...


התקשרו מהחלל
ושאלו, מה לכל הרוחות אמורה להביע הפרסומת של אורביט עם האסטרונאוט שמחייך לאימא רוסיה שם למטה על האדמה. לא, ברצינות? עם כל הכבוד לעליה הרוסית (ויש כבוד!) מה זה הדבר הזה? יגאל, אתה יכול לצאת מאחורי הוילון ולהסביר לי מה זה עושה לי בפריים טיים של ערוצים 2 ו-10? איזה אסטרונאוט צריך להיות בשביל לא להבין שהפרסומת הזאת כל-כך מטומטמת, שעמיר פרץ לא היה מצליח לחשוב עליה גם אם היו מכוונים אליו אקדח?


משתמשי מסנג'ר – אזהרה חשובה!
יש וירוס שמסתובב כרגע המפיץ את עצמו בהיסתמך על תמימותם של משתמשי המסנג'רק של MSN.
זה פועל בצורה מאוד פשוטה: אתם מקבלים פניה ממישהו מתוך רשימת החברים שלכם, ובה נכתב כי הוא שלח לכם כרטיס ברכה אלקטרוני. כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור ולצפות בכרטיס. כשאתם לוחצים על הקישור המחשב מקפיץ לכם שאלה האם לפתוח קובץ, לשמור אותו או לבטל.(בשלב זה, כבר הדבקתם את המחשב שלכם בוירוס) אם תלחצו על פתיחה, הוירוס יפיץ את עצמו לכל רשימת התפוצה שלכם, והם כולם יקבלו "קישור לכרטיס ברכה וירטואלית" וכן הלאה... בקיצור, היזהרו לפני שאתם לוחצים, ותשאלו את החברים שלכם על כל קישור שאתם מקבלים מהם, אם באמת התכוונו לשלוח לכם אותו...


השיר של שירי – אדאג'יו
חברה טובה, שירי שריד, העלתה לדף יוצר שלה שיר חדש שנגע בי, ורציתי לחלוק אותו עם כולכם. כדאי לכם לבדוק את כל דף היוצר שלה בבמה חדשה, ולא רק את הכתוב, אלא גם את התמנות. הנה השיר >>
~ ~
פינת הביזאר שאסור לפספס
עם עדיין לא הכרתם, נראה לי שכדאי לכם להכיר את MIKA. אני לא יודע עליו הרבה, רק שהשיר שלו עלה ל-MTV ממש לא מזמן ושבצפייה ראשונה, או לפחות בדקה וחצי הראשונות הוא קשה לעיכול, אבל אחרי עוד 20 שניות מתאהבים בו, ואי אפשר להתעלם מהכישרון המוסיקאלי ומרוח המקוריות שנושבת ממנו. אני זיהיתי שם השפעות של קווין, ורק זו מחמאה גדולה מספיק בשביל שתתנו לו צ'אנס. נראה לי ששווה לעקוב אחריו. קבלו אותו בקליפ של השיר שלו "גרייס קלי":

2 תגובות:

  1. קתרין טייט האגדית!!!
    אני גיליתי אותה עוד בבי.בי.בי פריים כשעוד היה רצף של תכניות במוצ"ש בלילה
    אחחח אחח כזה כשרון מזמן לא ראיתי
    אני עושה ממנה במכנסיים
    לשמחתי ולשמחת מנויי הוט, אפשר לראות אותה גם בערוץ ביפ
    ומייקי, רק שתדע...
    I AIN"T BOTHERED!!!!! :)
    אלפי נשיקות
    ג'פאן

    השבמחק
  2. תודה מותק.
    באמת כישרון יוצא מגדר הרגיל.

    נשיקות בחזרה

    השבמחק

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית